kockkläder är snyggt!

Idag fick vi våra kockkläder, och vi blev så snygga i dom:) På riktigt, jag älskar det, nästa vecka ska vi ta en bild på oss i det så ska ni få se! Dagen har varit jättebra, blev frukost på presan igen, menmen. Vi kunde inte ha kallkök  för det var något med ledningar eller nåt, så vi gick på promenad istället, det var väl lite segt men rätt kul. Varmköket var desto roligare, jag och Alex var skitduktiga:) och Bella blev sååå god! ja, ni som inte vet, vi döpte våran sås till Bella^^. Sen slutade vi och då åkte vi hem, och nu sitter jag här och har precis ätit jättegod middag med mamma, oxfile,potatiskroketter, tomatoch mozzarellasallad muuuums!

Jag är lite småirriterad, Top Model, Idol, och Jamies restaurang Australien går allihopa 20.00!? vad ska jag titta på liksom, jag vill ju se allt!

och så måste jag ju gratta Malin till hennes jobb, GRATTIS!

Nu ska jag gå och plugga matte:/ bloggar kanske mer sen! puss...det är inte lika kul att blogga om ni inte kommenterar tycker jag, ni kan väl lämna en liten fråga eller kommentar iaf(a)

Kommentarer
Postat av: Erika

sandraaaa ska jag säga vem som vinner top model? 0:)

2007-09-06 @ 14:54:48
URL: http://erikaas.blogg.se
Postat av: Sandra

JAA GÖR DET:D för då kan jag sluta kolla på det:)men jag antar att det är renee eftersom du verkar så nöjd ;)

2007-09-06 @ 16:17:16
URL: http://sandramittjas.blogg.se
Postat av: Erika

hahah kanske.. men jag kanske inteska skriva här:)

2007-09-06 @ 16:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0