kul lista :)

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det numret som står här:
17. Arvid
40. charlie
37. no comments
36. no comments
48. Danne
35. no comments
24. Brushän
66. Empa
72. Frasse
54. Ekonominytt
21. Bonus

Har du pussat nummer 72?  hahaha nej

Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36? inget

När ska du träffa nummer 48? ingen aning
Är nummer 54 söt? hahaha fan vet jag;P

Vad var ditt första intryck av nummer 35? snäll
Hur träffade du nummer 17? genom kompisar

Gillar du nummer 21? känner inte bonus ;P

Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? nej

När såg du nummer 72 sist? förra sommaren
Har du varit i nummer 66 hus? nej
När är nästa gång du ska träffa nummer 24? idag tror jag :)
Är du nära vän med nummer 37? inte längre

Har du gått på bio med nummer 40? nej

Skulle du kunna gå ut med nummer 72? aldrig!
Vad pratar du och nummer 54 oftast om? aa jag ringer till ekonominytt när jag vill prata ut

Känner du nummer 48? Ja

Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? haha om jag kunde
Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54? tror inte dom känner varann

Hur länge har du känt nummer 35? kände 35 i några år kanske

Har nummer 17 ett förhållande? vet inte
Har du velat slå 40 i ansiktet? nej
Hur träffade du nummer 35? genom vänner

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är ju fusk att skriva no comments sandraaaa :)

2007-09-02 @ 18:24:11
URL: http://erikaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0