lite tankar

Ännu än väldigt slapp dag har passerat, men nu börjar det tråka ut mig lite..
Kom på att det är ju 11 september idag, så vi får väl tillägna lite tankar till allt som hänt detta datum..

Idag har jag haft gott om tid att tänka, och som vanligt dök fjällentiden upp i huvudet..Jag saknar den tiden grymt, det gör jag..men ändå, jag är ändå glad att få gå vidare och göra något jag verkligen vill. Det som svider lite extra är klassen, som jag aldrig träffar numera trots att vi allihopa bor så nära, men det är smällar i livet man får ta..jag kommer iallafall inte glömma någon, det kan jag lova. och jag saknar er. Jag trivs grymt bra i min nya skola, i min klass och med människorna där, men det är klart att jag saknar det gamla, men det kan man inte älta föralltid..

och fast ni läsare är så dumma och har slutat kommentera ska jag göra ett litet test.. Ni får skriva vad ni vill, fråga på, och gärna vad ni vill att jag ska förbättra eller något ni saknar i bloggen..nu får vi se om någon vågar lämna en liten kommentar, jag bits inte);

Kommentarer
Postat av: linnea ö

ja som trodde att du inte ville ha kommentarer för du svarar aldrig på mina! men då ska jag fråga på hehe!!:P
vart ska du flytta?? eller vart ska du på visning??
du skrev förut att du hade läst dagbok om dig för länge sen, att du va så dålig och så kommer inte ihåg va de stog..... har du lika dåligt självförtroende idag?? vem är den personen du ser upp till??? hehe visste inte va ja skulle fråga men nu kan du svara pusss på dej!!

2007-09-13 @ 17:54:03
Postat av: -

du har ju sagt förut att man får prata med dig på msn eller så.. får man göra de vem man än är? hah (a)

2007-09-14 @ 15:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0