lyckad kväll hos Malin igår

Bloggade inte igår, men jag hann inte. Jag hade fullt upp exat hela dagen. I skolan hade vi massa diagnostest, jättetråkigt, och jag kommer aldrig lyckas på matten.Annars var dagen rolig, blev en hel del skratt. Efter skolan tog jag tunnelbanan till stan och gick till East. Jag var tvungen att hämta mina skor, för jag är säker på att dom skor vi får låna kommer orsaka ryggont för min del. Men såklart var jag kvar där längre än planerat. Det var en jättestressig lunch, men det var säljrekord! Pratade mest med Sandra för hon stod inte med under service. Hon ska flytta till London den 13, jävligt trist tycker jag, jag älskar att jobba med henne, hon är alltid så glad, snäll, och pratar som fan. Men jag önskar henne lycka till nu, och hoppas att hon kommer trivas där. Om hon är kvar där när jag går i 2-3an kanske jag ska få komma dit och praktisera hos henne:)

Mimmi gick vid halv 3 så jag följde med henne och handlade lite, hennes syster öppnar sin frisörsalong på måndag så hon skulle handla till det. Vi handlade så mycket att jag fick följa med henne hem för det var så mycket att bära, men det dog jag ju inte av direkt :) Alessia var hemma så jag pussade lite på henne, och sen kom Daniel. Alessia skulle till sin pappa så när han kom skjutsade dom ner mig till sundbybergs station, snällt:) Jag åkte hem jättesnabbt och bytte om sen gick jag och mötte Malin, vi gick hem till henne och lagade middag, lövbiff med pommes och bearnaisesås och sallad, jättegott! Sen kom Leniten och vi tittade på Nära och Kära, den var verkligen jättebra förutom slutet. Vi såg också Se upp för Dårarna, som var en bra och rolig film! Tack för en jättebra kväll.

Men nu har jag haft ont i magen i en vecka, det känns som mensvärk men jag får inte min mens. Det är sjukt jobbigt, nån som vet vad det kan vara? Det försvinner med ipren men jag kan inte äta ipren så länge, det är inte bra..

Jag vet inte riktigt hur dagen kommer att se ut, Malin ska jag iallafall träffa, och det är jag glad för:) puss

Kommentarer
Postat av: malin

taack själv för en lyckad kväll (: och jaaag är glad över att få träffa dig idag :):):) <33333

2007-09-01 @ 10:45:16
URL: http://glaasklar.blogg.se
Postat av: johanna

du kanske är gravid??:P lr du kanske är oskuld?

2007-09-01 @ 12:49:50
Postat av: Sandra

Johanna: nej jag är inte gravid:)

2007-09-01 @ 13:03:04
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0