mästerkockar nästa

toppendag säger jag bara! aah..förutom att jag försov mig. Och nu är Chinsia tillbaka också :) så det är rooooligt. Först kallkök, det gick jättebra, förutom att jag inte fick vara med nån som jag ville;). Sen hade vi varmkök och då fick jag jobba med Vendela, och vi var asgrymma! mästerkockar vi är alltså :D när vi var klara fick jag gå eftersom jag är i den andra städgruppen, men jag väntade på dom andra ändå, orkade inte åka hem:) Så när dom var klara åkte jag, Chinsia, Vendela, och Camilla till jakan en sväng och nu sitter jag och tråkar..
ni läsare är fortfarande dumma, men jag tänker inte sluta blogga för det :)'

Här har ni bild på mästerkockarna :) och på våran mat :)

  

Kommentarer
Postat av: sanna

haha maten såg inte så god ut men den smakade säkert underbart gott! tror jag iallafall! jaja nog om det! kan du inte skriva vad som har hänt under dom senare 3 åren eller nått? nått hemskt som har hänt en hel lång sida.. har nämligen läst många bloggare som har skrivit om sina barn, om pojkvänner om livet och så. du kan ju skriva om va som helst, din familj, din framtid eller nått som har hänt eller nått sånt hehe va mycke nått ja skriver...! bara ett tips:P pusssssaaaaaaaaar=D=D

2007-09-13 @ 17:57:34
Postat av: Sandra

Sanna: Jo det smakade bra :) Nu har du en historia, hoppas du är nöjd med den annars får du klaga så fixar jag det!:)

2007-09-13 @ 20:48:34
URL: http://sandramittjas.blogg.se
Postat av: malin

HAAAAAAAAAAAAHAAAAAAA VA NI ÄR DÅLIGA! men söta va ni allt (:(:

2007-09-14 @ 20:22:17
URL: http://glaasklar.blogg.se
Postat av: Sandra

NEJ HAN SA ATT VI VAR JÄTTEDUKTIGA FAKTISTK :D jag vet :)

2007-09-14 @ 20:38:23
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0