middag på taco bar :)

Kvällen blev mycket bättre än väntat! Lenita ringde och frågade om jag ville hänga på till stan, hon skulle hämta ett anställningsbevis på sitt gamla jobb. Väl i stan var det massa strul med tunnelbanorna, så det var bara att börja gå, det är faktiskt en bit att gå men det gick ju braaa :) Så vi var där och hämtade det och sen gick vi och käkade middag på Taco Bar, mycket gott. Och jag räddade Lenita faktiskt med pengar:) Nu ska jag snart hoppa in i dushen. Börjar ju 8 imorgon, så det bli sängen tidigt ikväll. Godnatt!

Saknar Alessia som bara den, bara så ni vet.......

Kvällens kommentar när jag och Lenita ska gå över vägen: Vi står där och väntar och helt plötsligt säger jag: Har du tryckt på knappen?
Lenita: Nej, har du?
Jag: Nej
Och där dog vi av skratt :)

image146
Kom på att jag saknar Thailand jättemycket..Fan vad underbart det ser ut, visst gör det?

Kommentarer
Postat av: sanna

får du äta gratis mat på ditt jobb? isånnafall varför åt ni inte där då??

2007-09-17 @ 22:14:53
Postat av: Lenita

jaaaaaaa.. sandra får alltid gratis mat på sitt jobb, för hon är en bortskämd liten stureplans diva, ajajaj där satt den fint! nejdå, men kära lilla mimmi som är sandras extramamma och jobbar på east brukar alltid vara så geeeeenerös och bjuda lilla sandra på mat. men det är inte varje dag som mimmi jobbar och ibland har hon gått hem, så då äter sandra någon annanstans. och ibland kan det ju vara bra för omväxlingens skull? men jag och sandra ska till east någon dag och äta GRATIS mat, för att mimmi ska se till så att vi får det! ha, där är förklaringen. skulle vara lite snäll och svara kort på denna kommentar, men lång blev den. men sandra lilla får gärna svara efter mig ^^ jag är bara lite knäpp och hade tråkigt.. som man kanske märker?

2007-09-17 @ 22:33:39
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Sandra

Sanna: Det mesta av det Lenita skrev stämmer, men jag har kostavdrag på min lön, alltså att en del pengar dras av för maten. Sen har jag vart där med mamma några gånger och då äter jag gratis, men jag ska gärna säga till innan jag kommer:)

2007-09-18 @ 14:13:29
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0