Museum, East, och lite kläder

usch, jag mår verkligen inget bra, men nu struntar vi i det så ska jag berätta om min dag istället!

Vendela missade sin buss imorse, så vi kom lite sent till nordiska museet, men det gjorde inte så mycket, vi var där typ en halvtimme sen slutade vi? Kändes fruktansvärt onödigt. Jag, Chici och Camilla gick Buenos och fikade och sen till souk där Camilla köpte en jacka. Dom åkte hem efter det, jag och runt och tittade lite. Hittade 3 tee's, en mössa, och en parfym. Jag är jättenöjd, fick värsta kicken på tee's med tryck på!

Vid 2 gick jag till East och då fick jag lite mirakelmedicin som Mimmi kokat ihop, det var ingefära och mynta och massa sånt, speciellt gott var det väl inte men det var ganska skönt för halsen. Stannade som vanligt längre än planerat där men jag får ett andrum kommer till East, jag känner mig så otroligt hemma där. Det var en ny tjej där idag, Andrea hette hon, hon var jättesnäll. Btw är det jättemycket nytt folk där. När Mimmi gick hängde jag på och vi gick runt och tittade lite i affärer och sen sa vi hejdå.

Ikväll har jag inte gjort så mycket, mötte Sara för en stund sen och gav henne ett par jeans hon glömt här, och nu sittar jag och tittar lite på idol. Imorgon börjar jag egentligen 9.10 med idrott, men jag hoppar den med tanke på min feber och förkylning, så jag åker till 10.10 istället. skönt med en till sovmorgon! Får se om jag bloggar mer senare!


        
Här är det jag köpe:)

Kommentarer
Postat av: Micha

Den där parfymen luktar jäkligt gott!

2007-09-27 @ 13:27:45
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0