My girls

                      
Lyckan bär ert namn.

Vi återgår till igårkväll:
Först när vi kommer dit äter vi jättegod förrätt, pratar massa och så. Jag tyckte att Malin skulle öppna sina presenter redan då, men det tyckte inte hon;P Varmrätten var jättegod, och redan då var jag jättemätt, men då åkte tårtan fram+ Sofias kakor och kakan hon hade bakat. Då öppnade hon äntligen presenterna och hon verkade rätt nöjd tycker jag. Vi hade verkligen jätteroligt! Speciellt när Erika och jag gjorde Blondinbellatolkningar, tyvärr har inte jag någon bild på det men jag ska be Ika skicka, för det såg verkligen kul ut! Sen körde vi lögndetektortest, och fyfaan vad vi skrattade! Det var ju lite avslöjande, haha! Jag, Lenita, Erika, och Olivia blev väldigt barnsliga framåt kvällen och körde lite kurragömma, men vafan man lever bara en gång:)
Tack tjejer, för en superlyckad kväll! Önskar att vi kunde göra det oftare, jag trivs så otroligt bra i erat sällskap.
JAG ÄLSKAR ER!




Kommentarer
Postat av: Erika

bläää vilken ful bild på mej..
trevlig kväll:)<3

2007-09-30 @ 12:07:48
URL: http://erikaas.blogg.se
Postat av: malin

tack så jättemycket för kvällen brudar, underbart med allt! och jaa, jag blev jättenöjd med alla presenter, har på mig halsbandet nu Bandra (: och JAA.. ni var lite väl barnsliga mot slutet ;) mohaha :D

2007-09-30 @ 13:40:47
URL: http://glaasklar.blogg.se
Postat av: Micha

Låter som en riktigt rolig kväll! =) Men har ni ett lögndetektortest? Coolt

2007-09-30 @ 18:20:14
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0