mysdag

När Alex kommit, åkte vi och tittade på det där huset, det var galet fint! Tyckte nog Alex också, haha :P. Sen åkte vi hem och väntade på att Ika skulle komma så åkte vi till Tasty's och käkade lite, och jag köpte lite nytt smink. Alex åkte hem sen, och jag och Ika åkte hem till mig och pratade lite och så. Mitt rum är iallafall jättefint nu, så nu är det äntligen överstökat! Ikväll vet jag inte riktigt vad som hittas på, tror att jag stannar hemma.
Puss&kram

Jag: Mamma, kan inte du köpa jordgubbar?
Ika: Men det finns väl inte nu?
Mamma: Jo, men inte svenska, men det gör ju inget, du ska ju inte prata med dom.
Ika(efter typ 1 minut): HAHAHAHAHAHAHHAHA

image145
måste bara visa en bild när man ser hennes ögon, dom är så underbart vackra!
tycker ni inte det?:)

Kommentarer
Postat av: Erika

hahahahhaha jag fattade ju inteeeee först..bara för att vi kör ombytta roller.

2007-09-16 @ 18:45:09
URL: http://erikaas.blogg.se
Postat av: lovisa

DET DÄR E MIN BEBISSSSSSSSS :D

2007-09-16 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0