Skolfoto imorgon

Kom på att jag har skolfoto imorgon, direkt efter gympan..inte så kul men..Ska gå och kolla vad jag ska sätta på mig imorgon snart.
Lollo och Julia skulle till Spånga, och dit orkar jag inte åka, måste plugga lite mer livsmedel och hygien. Men ska smita ut ett tag och träffa Lenita och Malin en snabbis. Nu har jag precis tryckt i mig massa tacos, mums!
Imorgon kommer det nog inte bli så mycket bloggning, ska försöka hinna slänga in en outfit innan skolan, om jag hinner vill säga, annars är dagen fullspäckad. puss

image153
sister's from different mothers.
Det finns ingenting som ändrar min kärlek till dig.
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: v

sandra den nya nuuu ;D

2007-09-19 @ 22:05:18
URL: http://vendelaaaa.blogg.se
Postat av: daniel

halåå man säger brother from another mother men det funkar ju inte på dig ;d

2007-09-22 @ 12:49:59
Postat av: Sandra

Daniel: Men vadå, jag får väl skriva som jag vill?:) Jag utgick inte från ditt exempel

2007-09-22 @ 13:46:23
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0