Slarvig? Jag?

Jag och Alex har en asbra plan till vårt arbete i Hotell. Vi ska ha värsta lyxhotellet i Thailand, eftersom både har varit där, så vi har massa bra bilder! På rasten när vi hade livsmedel var jag, Alex, Jannike, och Clara tvugna att rusa till hemköp och köpa macka och godis, för fyfan vad hungriga vi var! Smart som jag är tappade jag mitt bankomatkort någonstans, och jag har rätt mycket pengar på det:/ Men mamma har spärrat det nu och beställt ett nytt:) Usch vad slarvig jag är..Och på torsdag ska jag på modevisning med mamma, har inte fått så mycket detaljer om det än, men det lät kul!

Nu ska jag gå och äta lite, och så ska jag kolla lite på mina läxor! bloggar sen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0