tror det blir en bra kväll :)

Var i jakan väldigt snabbt med Lenita, men jag hittade äntligen gråa strumpbyxor!
Ikväll ska jag hem till Becka med Lenita och Johanna, prata lite båstadminnen och sådant, myys!


Sanna- Ja, men det är ett jävligt hårt jobb, när jag jobbar jobbar jag oftast 8.00-16.30 med rast för frukost vid halvelva, och den rasten är ungefär 15 minuter. Jag går upp 6.00 och kommer hem tidigast 17.45, och under arbetstid står man upp hela tiden, och det är jättemycket att göra. Ta det inte för att jag klagar på mitt jobb, för jag njuter av varenda sekund:) Det är det bästa jobb man kan ha tycker jag! Jag får ta en funderare på att skriva ut det där eller inte:) Och nej, du är inte jobbig :)

Nu ska jag ta och se om jag hittar något att ha på mig, hoppas ni får en bra lördagkväll! för det tänkte jag ha:) pusspuss

Kommentarer
Postat av: sanna

de är ju jätte bra! ja menar.. du älskar ditt jobb och du får bra betalt! ååååå va nyfiken ja blir nu=D

2007-09-15 @ 16:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0