Underbar kväll

Jag hade verkligen en toppenkväll igår! Maten var jättegod, och jag kände verkligen hur glad jag är att jag har Mimmi och hennes familj. Vendela var så söt, hon lånade min klänning och prinsesskronan och bandet som jag fick när jag blev balens drottning, hon såg ut som en romersk prinsessa:) Och Alessia var också jättesöt, jag fick en teckning där det stod "Du är världens bästa, I<3U". Världens finaste prinsessor. Mimmi var ju som vanligt rolig, jag dog av skratt flera gånger under kvällens gång, haha:P Tack för en helt underbart mysig kväll!

Men så kom jag att tänka på en sak, jag hade sett framemot den kvällen länge, för jag träffar dom inte jättejätteofta, och så helt plötsligt är allt slut? Det är trist..Men jag funderar på att åka in till East någon gång i veckan, det var ju trots allt ett tag sen jag var där!

Idag har jag bara slappat framför TV:n, men nu ska jag gå och vara lite ambitiös, har hygienprov imorrn..Hoppas ni hade en bra kväll igår, och att ni får en bra dag, så hörs vi senare :D


       
Jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0