underbar och älskad av alla

Ja, den filmen.. se den! Den var grymt bra! Från början till slut..Kan inte beskriva den måste upplevas. Innan filmen hann jag med en grekisk sallad, gott! Till filmen var det såklart massa godis, ingen bio utan godis! Tack Lenita för en mysig söndagkväll!

Fick en kommentar om att citatet jag har vid toppen (Att vara stark innebär inte att man aldrig faller utan att man reser sig upp efter varje fall) var bra, och det tycker jag med. Bara för att du aldrig faller utan samlar på dig massa bekymmer som tynger ner dig gör dig inte starkare, bara svagare som person. Om du behöver, så fall, för du blir starkare av det. Håll inte inne med saker, berätta istället. Håll inte tårarna inne, gråt hur mycket du vill. Det är inte svagt att falla, tvärtom...Det som gjort mig stark är just det. Och känner du att du vill prata med mig trots att du inte känner mig så gör det, ibland är det lättare att prata med någon man inte känner, det vet jag av egen erfarenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0