you can hold my hand if you want to

Hm, ja igår kväll skulle jag träffa Lenita för att ha lite girl talk, men hennes syster hade åkt fel och hamnat i sumpan så vi hämtade henne, men det blev en liten promenad iaf:)

Jag har gått och blivit sjuk, ont i halsen, feber och ingen matlust, jag hatar det! och ingen servering hade vi imorse heller och vi fick gå direkt efter hygienprovet som tog ca 10 minuter..
Vi hade iallafall kul i skolan:) Haha vi tog hissen upp till 14onde våningen och kom in på ett kontor som vi genast blev utslänga från:P Vi tog även en fika, eller jag tog en latte:)
Nu ska jag ta det lugnt så jag blir frisk, ska även plugga livsmedel, har prov på det imorrn! hörs senare

        


 


Kommentarer
Postat av: Micha

Fina bilder =)
Jag blir så glad när du kommenterar min blogg. Jag ska bli duktigare på att kommentera din nu, det lovar jag! hihi =)

2007-09-24 @ 16:28:11
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0