allt för att slippa plugga..

ALLMÄNT...
Namn:
Sandra´Mittjas
Piercingar: Naveln, och öronen.
Tatueringar: Nej men snart förhoppningsvis
Längd: 159
Skostorlek: 37
Hårfärg: Minns knappt, nu blonda slingor 
Är du kär i någon: Nix
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, jag vill bo i sundbyberg/solna
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: jadu, det kan inte jag svara på;)
Vilket shampoo använder du: Vo5 för blekt hår 
Vilken parfym använder du: Paris Hilton-Heiress
Vad är du rädd för: tiden, ja jag vet sjuk rädsla
Gillar du att tvätta: nej men sånt måste ändå göras
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja så länge det inte är massa loopar, då vägrar jag
SENASTE...
Film du hyrde:
Music and lyrics och Heartbreak kid

Film du köpte: tror det var Råttatouille
Låten du lyssnade på: Sia-Breath me

Låten du hade på hjärnan: Haha, kobojsarna-jag vet att du vill ha mig. Nynnar på den hela tiden, och den är fan asdålig! 
Låten du laddade ner: Någon Maidenlåt tror jag
Personen du ringde: Oscar
Tv program du tittade på: Top Model 9 
Personen du tänkte på: Tänker på många:)


FAVORIT...
Mat:
Äter det mesta:)
Låt: just nu..Sia-breath me
Sak att göra: umgås med vänner, shoppa, fika, och ha kul!
Sport: typ gymma osv. gillar inte lagsporter och sånt speciellt mycket
Dryck: Kaffe, cola och loka
Kläder: strumpbyxor och tunikor/klänningar
Film: The Holiday, Titanic 
Bil: Har ingen
ANTAL...
Gånger du varit kär:
 Vet faktiskt inte 
Gånger ditt hjärta brustit: Ett antal gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: Yes
Gånger ditt namn varit med i tidningen: haha fan vet jag
Ärr du har på kroppen: några småärr har jag nog
 SENASTE...
Bok du läste: Den  hemliga kocken 
Personen du fick mail av: skräpmejl kommer hela tiden
Personen du fick brev av: Min gudmor Maria
Personen du fick sms av: Oscar
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I helgen
Saken du köpte: Ett armband på HM
ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag:
 Varit i skolan, varit med vänner och pluggat 
Var det kul: Ja det var jättekul 
Hur tidigt stiger du upp: På vardagar mellan 6.15 och 8. Helger 9.30-10.00
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: plugga

Är du seriös: Ja, men kan vara lika oseriös också. Beror på tillfället.
Vad är du allergisk mot: gräspollen och gluten 
Var har du ont: Jag har galet ont i min rygg just nu, jobbigt!
Använder du hårspray: sällan
Kan du stå på händer: Nej, inte längre
Favorit serie: Desperate Housewives! och Andra Avenyn

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: salt, är saltberoende
Gillar du ketchup: ibland
Är du glad nu: Ja.
Var du glad igår: Ja.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Musik man kan dansa till
Stockholm är: grymt!
Göteborg är: Älskar göteborg. Har aldrig varit där, men jag älskar dialekten!:)
Kan du sjunga: Hahah nej
Mer värt än guld: Mina närmaste är värda allt fint som finns<3
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Australien
Ska bli skoj: Det mesta är skoj
Ska inte bli skoj: Att vi ska klättra på idrotten imorrn:(:(
Sparar till: Sommaren
Väntar på: en massa
Pålägg som gäller: äter sällan mackor, har vissa perioder
Dagens dryck: cola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0