äntligen

men redan funkar bloggen igen. hatar när det strular!

Jag var på Derbyt igår, det var underbart! Fast det hade varit bättre om DIF vunnit, fast bättre oavgjort än att AIK skulle vinna såklart. Vi hade superkul hela tiden iallafall, jag Malin Lovisa Sara och Lisa. Olivia var också med men hon stod i AIKklacken. Kan säga att min hals är inte som den borde idag, vet inte om det beror på sången igår, eller om jag börjar bli sjuk. hoppas på det första!
Dagen började mycket bra, fick en otroligt söt komplimang imorse av en mycket snygg människa. Jag svävar fortfarande..:)

Ikväll var jag på bio med Lollo och Nita, vi såg Min brors flickvän. Den var jätterolig! Se den!
Jag är astrött, så det blir visst ett ganska flummigt inlägg. Jag ska gå och sova nu, imorgon väntar en dag i stan, ska spendera mycket pengar:) Har hittat jättemycket fint jag ska köpa! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0