Det går bra nu

Hallå hallå!

Idag hade vi prov på hela Akursen i Hotell, var sjukt nervös. Men det gick bra, fick ett och ett halvt poäng ifrån VG, så jag är nöjd. Nu är det äntligen ur världen! Igår fick vi tillbaka hygienproven också, fick MVG- på det, topppen! Hoppas bara resten går bra, så blir allt great!
På livsmedelslektionen tittade vi på när kocklandslaget(år 2000, tror jag det var) besökte olika länder och jämförde matkulturen. Den var faktiskt jättebra, skönt att titta på film också! På svenskan skrev vi klart våra cv osv, så nu är jag och Jannike typ lediga på fredag från svenskan, nice nice.
Efter skolan tog jag och Jennifer en tripp till odenplan och fikade hos Marre. Gott som vanligt, och han är ju så jäkla snygg!:) Sen tittade vi runt lite innan vi åkte hem, jag är ju luspank så ingen shopping för mig inte.

Vi har bokat resa till Kroatien, det ska bara betalas. Ska bli så skönt. Vi åker v. 31 tror jag det var, längtar som fan! Har aldrig varit där. Nu börjar alla tjejer droppa in, DH väntar. Puss

Kommentarer
Postat av: Nadia

Bara finfint med mig =)

Gör du nu då? KRAm

2008-04-15 @ 20:40:11
URL: http://nadiasvensk.blogg.se
Postat av: Lenita

aa men du är fortfarande borta på min 18 års dag

2008-04-15 @ 23:16:22
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0