det här med att blogga..

jag har bloggperioder, vissa när jag bloggar som en tok, andra när jag knappt får in ett inlägg per dag. menmen..
igår var jag ju i stan på dagen och shoppade upp..hela lönen. men, jag fick med mig en hel del hem också, jättenöjd! Lovisa kom in vid 14tiden, då tog vi en fika och sen gick vi runt lite till. Det började spöregna också, inte okej!

På kvällen var vi hemma hos Hasse och Kerstin, vilket var kul. Var mest med Alexandra och Patrik, och det var kul.

Idag skulle jag jobba igen, 9-17 på överjärvagård(där jag provjobbade för 2 veckor sen) Det var superkul! Jättemycket folk för det var Lammens Dag, men det gick toppen. Fick göra maten idag så det var en hel del att hålla reda på. Men med bra jobbarkompisar funkar allt:) Ska jobba där på söndag igen.

Fast nu har jag jätteont i ryggen, så ska ta en dush och sen sova. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0