Everytime

Tjosan!

Nu sitter jag med min katt spinnande i knät. Hon är ett plåster på mig, sover på min kudde, sitter i mitt knä när jag sitter vid tv:n, och följer efter mig jämt. Älskar min lille kisse!

Hade idrott imorse, vi var på gymmet så det var skönt! Fast jag och Jannike gjorde inte mycket, trallade runt bara.Det var jääätteäcklig lunch så vi åt massa nybakat bröd istället, mycket gott! Matteprovet idag gick åt helvete, men orkar inte bry mig. Jag hatar matte! Annars var dagen rolig som vanligt, så det var ju inget nytt.
Jag och Sandra gick runt med Alexx en kort sväng i sumpan innan vi åkte hem.


Och nu är jag alltså hemma. Ska plugga som fan ikväll med. och jag orkaaaar inte det..men men helgen kommer bli toppen! hoppas jag, hahaha

Kisseeees

Kommentarer
Postat av: em

behöver man se ut på ett speciellt sätt för att vara vacker?

2008-04-10 @ 18:44:36
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0