For your eyes only

Jag är så otroligt trött,  så får bli ett snabbt inlägg. Kök idag ju, alltid trevligt. Jag fick jobba med Lisa på kallköket, vilket var jättekul. Vi gjorde crepes med äppelkompott,vaniljkräm och vitchoklad, och chokladbollar. Gick super. Lunchrasten var roligast på hela dagen typ, diskussioner om helt sjuka saker. Finns en film på det, får se om jag vågar lägga upp här;) På varmköket gjorde vi ärtsoppa, marockansk grönsaksgryta, och nån tortilla. Var inte så kul att göra, men annars var det bra. Jobbade med Mysan.
Efter skolan stannade jag Clara Jennifer och Oscar kvar lite och chillade i elevhallen. Där hade vi en ännu mer oseriös diskussion, och den filmen lägger jag inte ut, haha. Jättekul var det iallafall!
Efter skolan åkte jag till mammas jobb, och hjälpte till lite. Kan avslöja att en viss bloggerska på stureplan inte betalat sin räkning där, mahahaha.

Lenita och Lovisa gick för en stund sen, vi kollade på TopModel och chillade. Nu är biljetter till derbyt bokat också, nice! Kommer bli jättekul!

Nu måste jag gå innan jag somnar över tangenterna, avslutar med ett rolig konversation mellan mig jannike och oscar!
Oscar: Men värm vinet då!
Jag: Men då försvinner ju alkoholen pucko
Oscar: Om man kyler vin blir det mer alkohol
Jannike: VA!? blir det?

Kommentarer
Postat av: Nadia

Bara finfint med mig =)

Gjort en dag som denna då?

KRAM Nadia!

2008-04-17 @ 21:52:50
URL: http://nadiasvensk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0