Give meee

Nu måste jag skriva lite innan jag glömmer bort allt, haha.
I fredags var det ju som jag kanske sa, fest på Ekerö. Det var några från skolan som hade den, så det var massa roligt folk därifrån! Jag var med Jannike, Clara, Carro Oscar och några till och vi hade som vanligt superskoj! Det hade vi hela kvällen fan! Sen tog vi nattbussen hem till Jannike, var där typ 3 för bussarna går typ aldrig hem till henne. Lantis.
Lördag morgon, vi chillade bra jävla länge sen åkte jag och Oscar hem. Eller jag skulle till stan och möta upp tjejerna där för vi skulle köpa present till Sara. Var inte där jättelänge, och åkte hem och sov lite innan jag drog till Sara. Där var det också jättekul! God mat, bra musik, underbara vänner, inte så mycket mer som behövs. Dock skulle jag upp och jobba på söndagen så jag gick hem rätt hyffsat tidigt.


Provjobbade på ett cafe i ulriksdal igår, mellan 10-17. Det var jättekul och det gick bra så hoppas att jag får det. Annars får jag söka vidare:) Annars igår så kom Jannike, hon hjälpte mig med serveringsprovet som jag skulle ha idag. Sen larvade vi oss bara, som vanligt då. Somnade sent gjorde vi också haha.

Skolan idag var riktigt rolig, tror inte någon blir förvånad. Serveringsprovet var lätt, fast jag hade ju lagt mig på Gnivå så. På hygienen fick jag reda på att jag kunde få VG-MVG i slutbetyg, blev chockad faktiskt. Men det är ju bara kul!
Efter skolan åkte jag, Jannike, Clara Carro och Oscar in till stan för Clara skulle pierca sin tunga. Först åt vi lite på Sandy's. Piercingen gick bra tror jag, hon hade inte jätteont iallafall. Satt och höll henne i handen:)

Nu måste jag fortsätta plugga till mitt hotellprov imorgon, kommer dö. Det är hur stort som helst, hela Akursen har vi prov på. Så hejdåååååååååå

ps. Alla tände väl ett ljus för Engla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0