Gräver ner mig i plugg

Äntligen fungerar det igen, blev nästan lite galen. Så får väl berätta lite om dagarna då!

Lördag/Söndag: Då var jag först hos Jannike på Ekerö. Vi hade jättekul, åt lite mat, tittade på Hey Baberiba och fånade oss. Och så gjorde vi oss iordning för festen hos Alexandra på kvällen. Jag, Jannike, Clara och Carro åkte dit tillsammans. Det var verkligen kul där! Massa folk, och andra trevligheter. Så det var mycket kul. Men det strulade lite på slutet, så vi åkte hem till Clara och Jannikes polare Esmat, som bor på Ekerö, men bussarna gick konstigt så vi satt först på donken på Brommaplan i typ en timme. Väl hos Esmat skulle vi sova, eftersom alla vi skulle upp och jobba. Gjorde vi det? Nej. Vi kollade på The Eye med Jessica Alba istället, och den var sjukt bra! Vid 5 tiden gav jag upp alla planer på att sova, eftersom vi ändå skulle gå till bussen 6.30. På bussen på väg till jobbet kom tröttheten. Helvete vad trött jag var, men det gick rätt bra ändå. Bättre än jag trodde. Trist att det var det sista passet, men ändå. När jag kom hem sen på söndagen hade jag varit vaken 30 timmar i sträck så jag deckade på soffan direkt. Min gudson Viktor fyllde år också, grattis hjärtat!
image483
Älskar denna bild på mig och Viktor


Måndag: Var fortfarande jättetrött, sjukt jobbigt. Men vi hade så få lektioner så jag pallade inte vara hemma så här efter lovet. Serveringen sög, fattar ingenting. Och vi har prov på det snart:/ På hygienen gick vi igenom mikrobiologi, eftersom vi har prov på det nästa vecka. Vi har sjukt mycket i skolan nu innan praktiken. Men men jag får överleva det också! Efter skolan var jag och Jannike lite ambitiösa och gick till biblioteket för att plugga, fast vi åt istället(a) Sen åkte jag hem, och pluggade, på riktigt denna gång! Mamma fyllde även år, grattis världens bästa<3 Jag och familjen åt på La Gondola på kvällen, jag åt plankstek! Delicious!

Tisdag: Var inte mycket på lektionerna, behövde prioritera annat. Vi hade hotell, livsmedel och svenska. Gick bra ändå. Efter skolan åkte jag till Spånga och gick hem till Julia. Vi åkte till Vällingby och där mötte vi även Lenita. Hittade en fin tröja. Älskar vädret som var idag, vill alltid ha det så! Ikväll var jag Lenita Lollo och Elin på en liten promenad. Sen hemma hos mig och jag pluggade lite och så kom Erika. Alltid skoj. Lenita ska sova här också! Jag börjar halv 12 imorgon, tjohooooooo! Fast det är kallköket som försvinner och det är inte roligt att missa det:/ älskar ju det!

Sandra, vad som än händer finns jag här, ring när du vill<3

Haha oj vilket långt inlägg.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0