hejdå livet

Hejhej!

Jaha igår då, då hade jag hygienprov. Som faktiskt gick bra! Skönt att ha det ur världen! Hade ingen servering på morgonen heller så jag trallade runt i skolan med några från klassen.
Jag och Sandra åkte hem till mig efter skolan och sen gick vi och solade. Hon sov även hos mig, och vi hade jättekul. Fast vi provade kläder till typ 1, så jag var inte alltför pigg imorse. Fast kul var det:) Idag fick jag en positiv överraskning i matsalen, han är så jävla snygg! Haha ursäkta..Iallafall tillbaka till dagen. Inget speciellt direkt. Eller hade bokredovisning på svenskan men det gick bra. Redovisade Emma Igelströms bok "Min kamp mot bulimin". Jättebra, om ni inte har läst, läs!

Efter skolan åkte jag och Lisa till stan, och vi fick sällskap av min johansson på vägen<3 Jag och Lisa åkte vidare till odenplan och mötte upp Lovisa, vi fikade på Sandy's. Trevligt var det. Sen gick vi runt och tittade lite, skulle köpa ett par pumps, men dom fanns ingenstans:( Och min och Lollos juice på Sandy's var slut:/

Kom hem typ halv 4 och pluggade direkt när jag kom hem. Nu är det dags att sätta igång igen! Måste bli klar! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0