i do anything

Jag hade ju helt fel om vädret imorse, det var ju underbart! Jag blir så lycklig av detta väder!
Började ju sent idag, och det var skönt. På varmköket gjorde vi kroppkakor, potatisbullar och raggmunkar. Allt gick toppen! När vi slutat kom Carro, så jag Jannike Clara och Oscar satt och chillade lite i elevhallen innan jag åkte till stan. Jag skulle möta Lovisa, men hon slutade så sent så jag gick till East så länge. Länge sen jag var där nu, så det var jättekul att komma dit. Satt mest och pratade med Mimmi, vilket behödes. Alltid skönt att prata av sig med någon som verkligen förstår. Var där en timme, sen åkte jag till odenplan och mötte Lovisa, och vi satte oss på Sandy's och fikade latte, macka och juice. Vi satt ute, och det var så härligt! Sen tog vi bussen därifrån till sumpan. En sväng hemma hos Lovisa, sen till bussen igen och mötte Lenita. Vi åkte till komethallen och solade. Härligt med lite solbränna, även om den är fejk.

Nu har jag just kommit hem. Har haft en underbar dag hittils, med massor av skratt. Nu ska jag ta itu med lite plugg, bland annat bokredovisningen som är på fredag! Vi hörs kanske senare, tjing!

Kommentarer
Postat av: L

Glöm inte SNAPPLEEEEEEEEEEE, fleeesh snapple fol a whole yeal

2008-04-02 @ 20:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0