if there was me and you..

Hallå! Hann inte blogga igår, men försökte slänga iväg en mobilupdate, men det verkade inte funka.. Menmen då får vi ta det nu istället! Skola igår, med lika underbart väder! På engelskan hade vi redovisning, vilket jag glömt så jag fick improvisera, så fick bara G. Berättade om Ingrid, det gick bra för att vara oförberett. Men fick veta att jag haft VG på allt hela året utom det här så jag lär få VG i slutbetyg, skulle sitta fint!:)

Efter skolan åkte jag hem och sov ett tag, sen gick jag ner till ICA och mötte upp Malin Erik och Sara. Vi hämtade it biljettera till derbyt nästa vecka, och åt glass. Mormor och morfar kom till oss igår också, alltid kul!

På kvällen var jag och massa annat folk hos Malin, det var kul:) Om jag får tag på några bilder kan jag lägga upp dom sen.
Glöm inte spana in våran klassblogg!
Nu ska jag plugga, har en hygienuppgift att göra tills på måndag om råttor. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0