Jag får snurr

hade skrivit igår, men inlägget publicerades inte? Ahh jag blir galen!

Jaja, idag då. Inget hotell på morgonen, vilket uppskattades. Dock var jag lika trött, om inte ännu tröttare, ändå. Låg nämligen och kollade på Nothing Hill inatt, den är så sjukt bra! Vi hade livsmedelsprov på kryddor som gick bra hoppas jag. Minst G iaf.

Nu är min praktik klar, fick ett ställe först som jag inte riktigt kände att jag ville ha så jag pratade med Tomas idag så fick jag byta:) Nu ska jag vara på restaurangen på Hilton Hotell. Kommer bli superskoj, längtar!
Annars har inte så mycket hänt i skolan iallafall, var som vanligt- underbart!

Dhkväll här ikväll. Råkade hälla ut ett glas vatten över Lisa, hahahaha det var sjukt kul. Om någon var intresserad..
Nu dör jag snart så måste sova. Tjing


underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0