That's how I like it!

Sådärja, nu kommer ett inlägg!

Torsdag/Fredag: Började dagen med dans. Jag suger verkligen på att lära mig koreografier, så jag studsade mest omkring. Kul hade jag ändå:) Annars var torsdagen som den brukar, underbar alltså. Datan tog lite lång tid, och jag var lite smått stressad eftersom jag skulle hämta Alessia på fritis. Så jag småsprang till hennes skola när jag äntligen slutat. Underbart att se henne. Vi gick hem till henne på en gång och gjorde inget speciellt. Pratade, tittade på TV och så. Mimmi kom hem, så åt vi middag. Kvällen spenderades med dom framför tv:n, och massa glass, vilket var härligt. Vid 22.30 sov jag redan tror jag, och det är galet tidigt om jag jämför med vanlig nattsömn, men skönt var det. Vaknade brevid Alessia vid 6.45 och gick upp. Mimmi hade tagit världens sötaste bild på oss när vi sov:) Lite frukost slank ner, och sen gick vi till skolan. Skolan gick bra, inget speciellt direkt. Jennifer åkte med mig hem, eftersom vi skulle på bio. Vi åkte till stan vid 17 och åt på kungshallen direkt. Sen kom Oscar och höll oss sällskap tills bion började 21. Vi såg 27 dresses, och den var så jäkla bra! Kan lätt se den igen!
Jennifer sov hos mig, trevlans:)

Idag kom Lenita förbi när hon var ute på promenad:) Hon kommer nog snart igen..
Jag och Mamma var i jakan och köpte lite saker. Jag fick 2 tröjor, ett par leggins, och ett armband av henne, blev jätteglad!:) Tack<3


Nu orkar jag inte skriva mer, hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0