You make me wanna lala

Dhkvällen blev som vanligt superkul. Även fast alla måste prata, haha. Skönt att det har börjat igen, så vi kan träffas alla tisdagar tjejer!

När dom gick chillade jag runt i mitt hus lite, sen ringde jag Jannike. Vi pratade strunt i 40 minuter, tror ingen fattade vad vi pratade om? Jag och Jannike har kommit underfund att vi kan läsa varandras tankar, jag vet vad hon ska säga innan hon säger det och tvärtom, skiiiiiiiiitroligt.
Ursäkta för ett mycket oseriöst inlägg, men jag dör snart av trötthet. Kommer jag få gå och lägga mig snart? Nej, trodde inte det heller. Nu ska jag gå ner och hänga upp mina kockkläder, tvätta bort mitt nagellack+fila ner dom, plocka fram kläder inför imorgon, + 1000 saker till. Lär väl inte somna inom dom närmsta 2 timmarna. Toppen, eftersom att jag ska upp 6. Jaja, thats life!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Nadia

Okejokej, usch då :( Ne inte mycket, ska väl äta ngt snart =) hehe.. allt bra annars?

KRAAAM Nadia

2008-04-16 @ 14:06:07
URL: http://nadiasvensk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0