anything

jahapp, ska regnet aldrig sluta? gud, jag blir så trött..

nu ska vi se om jag kan ta tag i det här igen. tänkte att jag skulle göra ett inlägg om kroatien, men det gör jag när jag lagt in alla bilder. det var iallafall underbart där:)

den senaste veckan har varit rätt lugn, mycket lugnare än vanligt. skulle jobbat i onsdags men jag åkte på världens feber natten mellan måndag och tisdag så jag tog ledigt, första gången någonsin jag gör det från jobbet. annars har dagarna spenderats med nära och kära. jag Jannike och Elina var och såg Mamma Mia, helt underbar film tycker jag. Perfekt att se när det regnar som det gör. i måndags var jag pappa Jannike farmor och farfar och lunchade på East, det var mycket gott. Kul att träffa några där som man känner igen iaf:)
Igår var jag först på landet med Mimmi och Alessia, vi spelade spel och pratade. Sen åkte vi hem till dom och åt lunch och så, dom skulle ha gäster så jag åkte hem vid 5. På kvällen var jag och Lisa hemma hos Lollo och tittade på film.

Ja som sagt, har inte gjort så mycket den här veckan, men det finns inte så mycket att göra när det regnar.
Idag ska jag iallafall först hem till Malin och där ska vi väl också chilla galet.. sen ikväll ska jag in och möta Alexx på medis för middag. Sen skulle vi kolla in 08grejen. Ska bli riktigt kul att träffa henne, var längesen nu..

jaja nu ska jag göra mig iordning och sen gå, vi hörs senare! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0