första dagen i skolan

Åh gud så nervös jag var imorse, inte för att börja skolan utan för vilka klasser det skulle bli. och redan innan jag kommer in i skolan åker jag på min första besvikelse. Jannike och Sandra kom inte i min klass:/ Jag Elina och Clara kom iallafall tillsammans, så Jannike och Sandra ska försöka byta och det ska nog gå bra. Det ser ljust ut iallafall! Annars var klassen toppen! Det blev så bra det kunde bli efter 1b, vi går till och med i b:) och så har en ny tjej börjat, Ida som var supertrevlig!
Idag gjorde vi inget speciellt, gick igenom schemat, fick busskort och sådant. Efter skolan gick jag med Alexx, Jannike, Sandra och Pelle och fikade på seven, riktigt kul var det! Sen drog jag och Alexx hem till henne, vi satt och pratade om massa saker, och så tog vi en tur till willys och köpte hårfärg till henne.

Nu är jag hemma och får se vad jag hittar på ikväll. det återstår att se! imorgon börjar vi 9 iallafall. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0