Hur kommer det sig att jag hamnar i ännu en galen klass ? :D

Nu har praktiken börjat, och jag och Clara är ju som sagt på Hasselbacken vid skansen. Vi hade första dagen där igår och det var verkligen sjukt bra! Eller ja, det lilla vi hann se och göra iallafall , men det lär väl fortsätta:)

Idag var det dags för skola igen så jag och Clara drog oss upp tidigt ur sängen, för att ha tävlingsmatlagning. dock var det bara genomgång idag, lite trist för jag hade sett framemot att börja på en gång! Men Tomas är en otroligt bra lärare, så man lyssnar verkligen på allt han har att säga. Efter det hade vi jättelång rast så jag jannike clara och max gick till cafet och chillade. efterhand kom elina och my, och även julia kom förbi innan sitt tandläkarbesök. sen hade vi arbetsmiljö och säkerhet, också bara genomgång men det verkar vara en okej kurs. om inte annat viktig. Sen till sist var det hälsa som gällde. ännu en genomgång och klassen var lite uppe i varv men det gick bra till slut. dagen har i övrigt var helt galen, men det är den varje dag. jag har ont i halsen, och kan inte avgöra om det är någon har smittat mig med förkylning eller om jag bara har skrattat och pratat för mycket idag. välkommen till en helt vanlig dag hos matpedagogerna

nu är jag jättehungrig och hoppas på att mamma kommer hem snart. vi hörs kanske ikväll, beror på när jag slocknar, är så jävla trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0