idag flyr jag till ekerö

idag känner jag mig lite piggare iallafall:) gårdagen var kul faktiskt, först var jag i stan med malin lollo och sara. vi mötte jason och reyn som vi träffade på gotland, dom skulle bara i stockholm ett par dagar så.. på kvällen träffade jag tjejerna igen, vilket var kul:) kom hem vid halv 2, åt mat och slocknade i sängen.

idag har jag inte gjort mycket hittills, lyssnat på winnerbäck hela morgonen och slöat vid tv:n. eventuellt kommer tjejerna hit sen och så ska vi byta lite bilder från gotland. kanske att jag bjuder på några:) ikväll ska jag på the voice med jannike och elina. ska bli superkul att träffa dom, var ett tag sen. sen åker jag med jannike till ekerö:) ska bli underbart skönt, ekerö är liksom min.. aa jag vet inte men jag älskar att vara där iaf:) lugnt skönt och kul som faaan!:)

nu ska jag fortsätta lyssna på winnerbäck, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0