japp, jag är en riktig datanörd..

aaah äntligen har jag en dator igen! våran har fått ett virus eller nåt men nu har jag kopplat in mammas laptop. har fan haft lite abstinens efter datan..vad gör man annars när man är själv hemma? jaja nog om det:)

Skolan har ju börjat men det har jag ju skrivit om, riktigt kul har det varit den här veckan iaf! Skrattar fan konstant, klassen är galen! nu har ju även Jannike börjat i klassen, heelt underbart! Så dessa dagar har spenderats mycket med folket i skolan. vi har ju en del problem att slita oss därifrån..
idag hade vi engelska B, näringslära, och svenska B. allt gick okej, hade inte koncentrationen på topp bara, haha. Vi praktiserar ju även 2 dagar i veckan nu i 2an och vår klass börjar ute på "riktiga" restauranger så att säga, medans aklassen stannar på restaurang M som skolan har, och nästa termin byter vi. Jag ska vara på Hasselbacken som ligger på djurgården och Clara ska också vara där:) ska bli underbart kul! Vi kör en Hilton helt enkelt;) Så på måndag ska vi dit och lämna in försäkringspapper och sånt och på tisdag börjar vi på riktigt, och sen onsdag torsdag fredag är det vanlig skola. Känns jättebra att kombinera praktiken med skolan! och så ska jag försöka klämma in mitt helgjobb+ läxor däremellan. kanske sova lite också, haha.

återgår till dagen, den var som sagt jätterolig! den här klassen toppen, och vi fick ju splittra våran älskade tjejklass, men de här var det bästa som kunde hända:) efter skolan gick jag jannike och clara till cafet och fikade lite, och massa prat om en sak. alltid skönt att prata ut! nu ska jag gååååå, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0