Lars Winnerbäck, Zinken 2008<3

Hallå där :D

i fredags träffade jag älsklingsalexx, mötte upp henne i söderhallarna där hon jobbar och så gick vi till en uteservering på medis och åt middag. Det var riktigt trevligt, och mysigt! Vi uppdaterade varandra, och pratade om massa saker. underbara människa:) Sen gick vi och tittade lite på alla tillställningar i stan, men det var inte så kul så vi åkte hemåt eftersom vi båda skulle upp och jobba.
Så igår jobbade jag alltså, började 9 som vanligt och fick en positiv överraskning att det var Madde som jobbade. Det var dock kaosmycket att göra, folk precis hela tiden. Men det gick bra, Hanna kom och hjälpte till så vi blev klara ganska fort. Fick gå lite tidigare från jobbet, skulle ju in och möta Clara och Annina vid slussen, så det gjorde jag och det var så underbart att träffa dom igen! Vi åt på donken sen åkte vi till Zinken och väntade på att Winnerbäck skulle börja. Åh jäklar vad bra han var! Jag var helt lyrisk, nästan alla mina favoritlåtar spelade han. och det var härlig stämning, det var så underbart! Han var grym, så jävla bra! Timmarna gick så jäkla fort, helt plötsligt var det slut..
Clara skulle sova hos mig, vi kom väl hem runt 1 men somnade nog inte förrän nån timme senare. Lite tungt att gå upp och jobba idag igen, fick dessutom börja 8 så ställde klockan på halv 7:/ Men det gick bra, Madde var nog lika trött hon eftersom hon också var där igår. Det var ännu värre idag också, men Hanna var där igen så det gick bra.

Nä nu hinner jag inte sitta här mer, ska packa klart till GOTLAND! Klockan är ställd på 02.45, vilket betyder att jag borde gå och lägga mig snart om jag ska hinna sova något. men fan vad kul det ska bli! Kommer hem på torsdag, så vi hörs nog då! puss och kram älsklingar

så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv , älskade älskade du


Kommentarer
Postat av: jannike

ja hej hej =D <33333

2008-08-10 @ 22:37:09
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/
Postat av: jannike

ja hej hej =D <33333

2008-08-10 @ 22:37:29
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/
Postat av: Marcia

åh, härligt med Gotland!

2008-08-14 @ 11:12:03
URL: http://marcias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0