shopping

hallåååå :)

bloggen strulade när jag försökte logga in tidigare men nu funkade det :) igår var jag iallafall hos tandläkaren för jag hade så jävla ont så nu fick jag pencellin som jag ska äta en vecka. kommer nog få rotfylla tanden men bara värken försvinner är jag nöjd! efter tandläkarbesöket mötte jag sara och nita, vi satt och snackade skit och drömde oss tillbaka till gotland.

idag åkte jag till stan, gick först runt för mig själv, sen träffade jag på paulina och erica. paulina skulle träffa någon så jag och erica gick och mötte upp lovisa, sen gick jag och lovisa och åt lunch på taco bar, fyfan vad gott det var! sen gick vi i 1000 affärer till och mycket fint fick följa med mig hem:) är supernöjd fast mycket fattigare. Köpte ett par svarta jeans, mörkblåa chinos, 2 baslinnen, en tshirt med tryck, ett par ballerinaskor, en vit tunika, en korallfärgad sjal, strumpbyxor, och 2 nagellack. Tror det var allt:) kanske att jag lägger in bilder, om jag orkar fota, fast då kommer det imorgon.

nu ska jag iallafall duscha och välja kläder till imorgon. skolan börjar imorgon, 9.30. ska faktiskt bli skönt att börja, träffa alla sköna människor och få lite vanliga rutiner. puss

Kommentarer
Postat av: bujän

(woho, hej igen! det var inte igår! :D)

fyfasen vad jag är avis, jag skulle kunna dö för att bara kunna ta tunnelbanan in till stockholm c när jag hade lust med det. Hemma är shoppinges as -.- och vi ser det som värsta evenmanget att åka ner till sthlm och shoppa för en dag! ;)

2008-08-19 @ 17:38:39
URL: http://bujs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0