sysselsatt och sjuk

tjenare bloggen :D

i fredags var det kräftis hos Clara på ekerö. Det var väldigt trevligt! Tjejerna som infann sig denna gång var jag, Jannike, Clara, Elina, Alexx, Annina, Ida, och My. Vi åt kräftor, brie, godis chips och massa gott. Det enda som var lite irriterande var att ju senare det blev desto värre blev min röst. Men kvällen var toppen, massa sång, prat, skratt och så självklart lite Hey Baberiba. Jag skulle jobba dagen efter så vid 2 somnade jag ungefär. Klockan ringde halv 6, riktigt tungt att ta sig upp då. Men Annina och Elina skulle också åka med samma buss som jag, så jag slapp åka själv. Iofs sov jag från Ekerö till Bromma. Väl framme vid jobbet var det 45 minuter tills jag började så jag gick och köpte frukost på statoil.
jobbet gick bra, fast det var jävligt mycket folk och det var bara jag och Madde som jobbade. Men det gick bra tillslut. Jag gjorde ingenting på kvällen, hade så jävla ont i halsen och huvet.
Jobbade idag också, och idag var det värre än igår. Hostar typ hela tiden, det suger! Men jag vägrar sjukanmäla mig från praktiken imorrn, får hoppas att den hemska förkylningen går över ändå. idag var det sista gången jag träffade Madde innan hon åker, hon ska åka jorden runt och drar på torsdag. Jävligt tråkigt tycker jag(för min egen del alltså, för henne är det toppen!) för det är så jäkla kul att jobba med henne! Men när hon kommer hem om 5 månader har jag fyllt 18 så då blir det utgång för oss!

nu ska jag nog chila lite så jag orkar praktik imorrn. puss

Kommentarer
Postat av: jannike

haha du glömde alexx ;) <3

2008-08-31 @ 21:18:43
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/
Postat av: Olivia.

Läget med dig?

2008-09-12 @ 00:08:14
URL: http://oliviawright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0