1 januari 2008

Hej alla läsare! Hoppas ni mår bra idag, fast jag är rätt övertygad om att många av er ligger med världens baksmälla, haha:) Själv mår jag bra, lite trött bara. Det blev lite senare än tänkt igår för min del, men det gör ju inget för det blev väldigt lyckat! Först var jag Lenita Lovisa Olivia och Lisa här och lagade middag. Det blev fläskfile, hasselbackspotatis och sallad+ sås till varmrätt, och frukter som man har i ugn med vit choklad på. Det var hur gott som helst, och middagen blev jättelyckad! Efter middagen drog Lisa Lollo och Olivia till en fest i Alvik, och jag och Lenita gick hem till Fredriks kompis. Där var det också jätteroligt, och vi var där rätt länge, men sen skulle vi möta Lenitas lillasyster som inte ville fira tolvslaget själv. Så det gjorde vi med henne. Min vackra prinsessa Alessia rinde mig 23.59, förstår inte hur hon kunde komma fram, men jag blev så glad! Efter tolvslaget gick vi hem till mig, fast Lenita och Jennielee gick ganska snart och då tänkte jag att det blev en nyår precis som jag ville, lugnt och inte alltför sent. Tji fick jag, haha. För vid halv 2 ringde Joar, och han var med killarna från 9d så jag träffade dom, vi gick hem till Andreas. Det var jag, Andreas, Max och Joar, och vi spenderade mest av tiden till att ligga i en hög i soffan och titta på tv, och typ..sova. Förutom jag som var jättespeedad och pratade sönder deras öron :D Nej men det var verkligen jättekul! Gick hem typ kvart i 4 och la mig på en gång sen ringde Lollo 4.15 så jag somnade typ 5.
Men det blev precis en sån nyår som jag ville!:)


Idag vaknade jag jättesent, och har inte gjort någonting. Vet inte riktigt vad jag ska göra, träffa lite vänner senare tror jag:) Hoppas eran nyår också blev lyckad! God fortsättning! puss

Kommentarer
Postat av: Joar

Fett najs kväll :D

Du åt exakt samma saker som jag :S

2008-01-02 @ 01:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0