Årets Kock!

Trött idag, så jävla trött. Men det gick bra, jag My Sandra och Jennifer vann på kallköket, vi gjorde landgångar. Varmkök gick också  bra. Lunchrasten var helt klart roligast! Efter skolan åkte jag och Jennifer in till stan, fikade hos Marre. Sen kom Elina och vi gick och tittade på I'm Legend. Se den! galet bra, fast läskig och sorglig.

Tittade på Årets kock så klart, så får väl säga grattis till Tom Sjöstedt som vann! Snart står jag som vinnare..hoppas jag iallafall! Min dröm, en av dom.

image458

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till honom! Dock var han inte min favorit! Men han är grym han med! :D
elinsofia.blogg.se

2008-01-31 @ 20:15:26
Postat av: Cassie

Om ett par år kommer du se mej som årets kock (a)

2008-02-01 @ 16:28:27
URL: http://cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0