B2 är söt

Tjena tjena,
Måndag idag då, känns hyffsat skönt. Servering imorse var ganska kul, vi höll på med bärteknik. Sen hygien, där vi gick igenom lite inför grupparbetet. Jag vet inte riktigt vad som hänt med oss, men vi var helt galna. Fast det var kul:) Efter skolan följde Sandra med hem till mig. Vi tittade först på One tree Hill, sen gick vi och handlade middag. Det blev lime/vitlöksmarinerad kyckling i wokgrönsaker och äggnudlar som vi lagade, och det blev himla gott! Hon spelade såklart lite Guitar Hero, hahaha hon ser så rolig ut när hon spelar! Outsiders tittade vi även på, och tryckte i oss vindruvor och Riesenchoklad. Det var en mycket rolig och mysig dag med Sandra:) Så himla söt<3

Nu ska jag dusha och sen läsa lite. Imorgon ska klassen göra studiebesök på Östermalmshallen med livsmedelkunskapen, kan bli kul. Roligare än att sitta i ett klassrum iallafall. Efter skolan ska jag träna och träffa Julia! puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0