Back on track..förhoppningsvis

sådär nu när skolan kommit i gång kanske jag kan skriva lite oftare, men det lär visa sig. Igår jobbade jag ju, öppnade igen och var jävligt seg. Men dagen blev bra ändå trots allt, det kom en supergullig tjej som jobbar inne på ICA och höll mig sällskap ett tag, det var skönt så jag slapp stå helt själv. Iofs pratade vi bara i 20 minuter, men men. Sen vid 12 kom Erica och då fick jag äntligen prata av mig ordentligt. Carin kom förbi och sa hej också:)
Efter jobbet åkte jag hem och sov, det var så jäkla skönt.


Jag Sofia Malin och MalinC var på bio på kvällen, vi såg American Gangster. Trodde den skulle vara jättebra, men den var sjukt dålig. Den var över 2 timmar dessutom, och vi hann bli överspeedade 30 gånger innan den var slut. Men annars var det kul:)

Och idag började ju skolan, faktiskt rätt kul. Fick ju träffa min underbara klass! Vi har dessutom fått en kille i klassen, Joel. Riktigt söt faktiskt:) Det var jättekul att träffa alla, dock träffade jag inte min lilla Johansson.
Tycker det var lite elakt av våran serveringslärare att sätta ett oförbrett prov idag, det gick inte alls bra. Vi skulle duka och skit, det är inte min starka sida direkt.

Lovet som varit nu har verkligen varit underbart. Jag har bara umgåtts med mina tjejer, vilket har varit så kul eftersom vi inte hinner ses så mycket annars i skolveckorna. Underbart helt enkelt. Ni är underbara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej om du är medlem på facebook så gå med i gruppen blogg.se
Det är en grupp för oss som bloggar på blogg.se!
Ha en underbad dag! :)

2008-01-07 @ 14:28:19
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Jennifer

de
e lite synd om stackarn kommer till värsta pratiga klassen;D

puss

2008-01-07 @ 14:32:57
URL: http://jeeenniifer.blogg.se
Postat av: mysan

Men varför tycka synd om han.... bara vi håller han borta från " du-vet-vem" så kommer han trivas...
han kanske är lite feminin man vet ju aldrig!!
slå
till sandra! :D

2008-01-07 @ 14:46:35
Postat av: Anonym

ÅH, han måste man ju se ;D
Men hallå min älskade mittjas, imorogn får du titta frma ur ditt gömställe och komma och pussa mina tår!
Jag saknar ju dig, min sötnos! x100 000

2008-01-07 @ 21:48:59
URL: http://annina.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0