Charm school

Nu har jag äntligen fått träffa Sara! Men efter 2 veckor i Thailand var hon liiiite för brun för att jag skulle trivas bredvid henne, blek som jag är.. vi kollade, eller kanske ska säga jag eftersom Sara sover så sött i min säng just nu,Charm School. Den var inte sådär jättebra, men den funkade att kolla på.

Jag ska väl ta och väcka henne snart, så jag inte dör av uttråkning. puss!

kom på att Tjejsnack frågorna är utskickade, missade jul&nyår, men nu ska jag komma igång! Både vecka 1 & 2 kommer här!

Vecka 1/08
Har du någonsin... Ämnet kommer från Linda Strömbladh

  • Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det?

Jag vet inte om dejta är rätt ord, men jo jag & en nära killkompis hade väl en flört..dock funkade det inte mellan oss pga att vi stod varandra så nära.

  • Blivit arresterad? Berätta lite?

Nej det har jag inte

  • Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite!

Jag vet faktiskt inte..

  • Haft ett one night stand? Berätta lite?

Nej det har jag inte haft, vad mer kan jag säga?

  • Busringt till någon, vem och varför?

Haha ja det har väl alla gjort. Till alla möjliga. Varför? för att man tyckte det var kul då

Vecka 2/08
Senaste... Ämnet kommer från Linda Strömbladh

  • Filmen du såg, var den bra?

Charm school. Nej inte så värst bra

  • Person du pratade med, om vad?

Sara. Ja, vi pratade om allt mellan himmel och jord.

  • Inköpet?

Mitt träningskort

  • Kyssen? Berätta lite?

Oj det var rätt länge sen..iallafall den jag minns. Det var med en kille som jag träffade i Båstad. Vi träffades bara 2 gånger, men det var speciellt. Han var speciell. Fast vi har ingen kontakt längre. Det skulle ändå aldrig i livet fungerat mellan oss, jag hade mitt liv här och han i en annan del av sverige.

  • Gången du grät, av vilken anledning?

Ja..när jag grät sist..hm, det minns jag inte men jag antar att det var någon gång i veckan. För vad tänker jag inte gå ut med.


Kommentarer
Postat av: tilda

kul lista ! :D

2008-01-12 @ 00:09:34
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0