Ciaaao

Lite om år 2007 :)

Årets Låt
Lite knepig fråga..Fergie-Big girls don't cry och The Killers-Mr Brightside
Årets program Desperate Housewives!!!!!
Årets Bok Stella och Sebastian, Snabba Cash, En kocks bekännelser.
Årets Film Kärlek på menyn
Årets Dricka Kaffe och loka
Årets Plagg Leggins/strumpbyxor, tunikor och klänningar
Årets Byxor Smala mörka jeans
Årets Sneakers använder inte sneakers
Årets Klocka Jag använder mobilen som klocka
Årets Doft Paris Hilton- Heiress
Årets Smink Naturligt smink, lite foundation, rouge och mascara
Årets Blogg Oj vilken fråga. De bloggar jag följt slaviskt är Emelie, Micha, JasmineBim, och massa andra.
Årets Nyårslöften Börja träna(!), bara äta godis en gång i veckan, och försöka lägga undan 1000 kr i månaden+föra kassabok så jag har koll på vart mina pengar tar vägen
Jag Utmanar: Jag utmanade mig själv så gör det ni med:)

Kommentarer
Postat av: Bim

Kul att du tog med mig som årets blogg! Tack ska du ha! :-D

2008-01-02 @ 09:54:11
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0