CLARAS DAG!!!!

JAAAAA MÅÅÅ DU LEVA JAAAA MÅ DU LEVAAA JAAA MÅ DU LEVA UTI HUNDRADE ÅR, JA VISST SKA DU LEVA JA VISST SKA DU LEVA JA VISST SKA DU LEVA UTI HUNDRADE ÅR!!! GRATTIS PÅ FÖDELESEDAGEN CLARKIE:D

image411
Ja, det är min underbara vän Clara som fyller 17 år idag:) Hoppas du får en jättebra dag! Älskar dig!
Och imorgon är det min tur, då fyller jag 17!:) Spännande..



 

Jag har inte gjort någonting idag, bara chillat framför Desperate Housewives, och så gjorde jag scones till frukost-i love it! Vet inte riktigt vad som händer idag, får se:9
Nu pratar jag med Alessia, sötungen ritar ett kort till min födelsedag imorgon:) puss!


 


Kommentarer
Postat av: eye of stone

Hej gumman! Jag vet att jag inte har kommenterat eller läst här på länge, har inte varit inne på bloggar alls under "semestern". Men nu är jag tillbaka här igen, både i min egen blogg och med läsandet av andras. Hoppas att du har haft en jättebra jul och en underbar nyårsafton. puss och kram!

2008-01-02 @ 16:15:52
Postat av: jannike

då va de ingen vanlig dag för då va de claras födelsedag! HURRA HURRA HURRAAA!!

2008-09-09 @ 20:03:11
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0