feber?

Hallå hallå. Hoppas det är bra med alla idag:)? Med mig är det sådär, har hostat hela natten och hela dagen och jag hade lite feber när jag kom hem. Det blev alltså ingen träning, och nu börjar jag lessna. Jag vill ju träna! Vet ej om febern försvann efter några timmars sömn, eller om den är kvar. Måste vara frisk till imorgon..Vi har ju kök och även kallköksprov så det vill jag inte missa. Hinner inte alls vara sjuk den här veckan, men sånt är ju typiskt.

Har alltså sovit sen jag kom hem. Ikväll börjar Gossip Girl och sen är det Gynning:) Får se när och vilka som kommer hit ikväll! puss

Kommentarer
Postat av: josiëe

trist med feber, precis börjat bli frisk...:/

2008-01-29 @ 17:50:11
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0