Friskis

Äntligen fredag! Dock har veckan gått sjukt fort, men det är ändå skönt. Matte första lektionen, fast det blev inte så mycket matte gjort.. Svenskan gick bra, men efter lunchen på engelskan spårade hela klassen ur, hahahaha. Det var ju iallafall en trevlig dag :) Efter skolan åkte jag till fridhemsplan igen, för att köpa ett träningskort på friskis. Idag gick det bra iallafall, fast fan vad ful jag blev på bilden:P Men men, spela roll. Nu ska jag komma igång med träningen iallafall, ska bli riktigt skönt!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska iallafall träffa Sara, har inte träffat henne på typ 3 veckor, så det ska bli kul! Nu ska jag..göra nånting, typ plocka lite i mitt rum. puss

Kommentarer
Postat av: sara

ja det ska bli jätte roligt att träffa dig gumman

2008-01-11 @ 17:39:45
Postat av: Anonym

skönt =)

2008-01-11 @ 17:53:42
URL: http://helenascity.blogg.se
Postat av: Jennifer

vi va helt sjuka...jag tror inte ingrid gillar oss;)
puss

2008-01-11 @ 22:04:28
URL: http://jeeenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0