Grammisgalan

Heeeeeeeeeeello Darlings. Hoppas allt är bra med er. Jag mår hyffsat, är dock lite förkyld och har lite biverkningar från mina p-piller som illamående t.ex. Dagen har varit underbar iallafall, trots att jag var trött. Men efter morgonkaffet var jag människa igen:) På kallköket gjorde vi smörgåstårta, gillar inte det något vidare men fin blev den iallafall:) jobbade med My. Vi blev klara jättetidigt så vi fick lång lunchrast. Den spenderades mest med Jonna, Cissi, Annina och lite annat trevligt folk. På varmköket gjorde vi musselsoppa och pommes frites. Jobbade med Alexandra och det gick jättebra! Våran soppa blev den bästa:) Det var min grupp som städade, och då dunkade vi musik såklart. T.om vår lärare Johan hade disco, så jävla kul!

Efter skolan åkte jag till jakan för att köpa nya vinterskor, mina har fallit ihop totalt. Hittade ett par snygga svarta stövlar. Sen åkte jag hem och...somnade. Annars har jag inte gjort någonting, och nu ska jag gosa med min lilla katt. puss


image422
Vill du gifta dig med mig?;)


Kommentarer
Postat av: tilda

söt :D

2008-01-10 @ 17:19:59
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: systugan

åh han är ju såå söt :)

2008-01-10 @ 23:07:07
URL: http://systugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0