idag höjdes mitt självförtroende mycket

Dagen började inte sådär jättebra, men allt blev bra när jag kom till skolan. Kök idag, då kan man inte vara annat än glad. Fick jobba med Pankis på kallköket, det var lovely! Vi gjorde lite småefterrätter som blev mycket bra. Varmkök hade vi prov som jag fick alla rätt på, duktigt duktigt. Sen jobbade jag med Alexandra och vi gjorde lamfärsbiffar och moussaka. Dock har jag ingen aning om hur det blev eftersom jag var tvungen att gå tidigare, för jag hade möte med min chef. Men det blev säkert jättebra, det brukar det bli.

Efter mötet åkte jag med Jannike till Ekerö, hahahaha fan vad kul det va! En liten kul dialog när vi gick av bussen;
Jannike: Jaha Sandra, hur känns det att vara på Ekerö då?
Jag: (tar upp mobilen)jaaa...jag har ju mottagning iallafall. Det hade vi kul åt hela dagen! Där kollade vi på en lusitg innebandyträning och chillde innan det var dags att åka tillbaka till skolan för utvecklingssamtal.

Jag måste säga att jag är rätt stolt över mig själv! Jag har ingen frånvaro i princip, jag når bra resultat på proven, och jobbar på jättebra fick jag höra från alla lärare. Kökslektionerna var såklart roligast att höra. Min varmkökslärare sa att jag alltid var glad, trevlig, positiv, och att jag är mycket ansvarsfull, och massa bra saker, blev så jävla glad. Och min kallkökslärare Tomas sa detsamma, att jag verkade vilja så mycket och att jag var nyfiken, och jätteduktig. Det har aldrig gått speciellt bra för mig i skolan, så jag blev så himla glad! Jag vill ju så gärna jobba med det här, och idag fick jag höra att jag kan gå långt om jag vill. Det har jag tänkt innan också, men idag kändes det så självklart, att om jag verkligen kämpar så kommer det att gå riktigt bra. Jag vet vad jag kan, och jag vet precis vad jag vill, jag har inget att förlora. Jag kan allt jag vill, och jag ska gå så jävla långt!:) Tack för det här, alla lärare! Ni stärkte mitt självförtroende så högt idag att jag typ svävar över marken, ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Erika

sandrush, du klarar allt om du vill ju! men glöm inte att jag ska käka
OCH DRICKA gratis på din restaurang:)

2008-01-23 @ 22:29:07
URL: http://erikaas.blogg.se
Postat av: Annina

JAAAG MED :D
MITTJAS & JOHANSSON
Kärlek :)

2008-01-23 @ 22:56:16
URL: http://annina.musicblogg.se
Postat av: lovisa

sandra du suger på att blogga

2008-01-24 @ 21:11:22
URL: http://lovisawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0