Jag har fått en syssling!

Igår fick jag ännu en syssling, och denna gång var det lite extra speciellt eftersom det blev en tjej. Det är inte mycket tjejer i släkten på pappas sida, men nu så:) Helen, en släkting till mig fick igårkväll en liten dotter som ska heta Ella. Längtar tills jag får träffa henne!

Idag då..ja inte mycket. Har mest kollat på Tv. Skönt att slappa nu när en ny vecka väntar. Funderar på om jag ska köra ett baspass på friskis imorgon 17.00. Det lutar åt det iallfall. Eller ett medel. Jaja det återstår att se:)
Jag satt iallafall bänkad 19.25 framför Jamie Oliver. Så otroligt bra!

Och nu ska jag dusha, och sen sova. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Micha

Ingen fara gumman. Man kommenterar när man har tid, jag är också sämre på det nu. Men jag läser din blogg jag med, så ofta jag bara kan! Jag är glad att ha dig kvar som läsare i alla fall, hihi =) Kramar i massor!

2008-01-14 @ 10:56:32
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Annina

MIN SYSTER HETER ELLA!

2008-01-15 @ 21:41:13
URL: http://annina.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0