kärlek på menyn

gaah, vet ni hur trött jag är? Beror nog på bodypumpen imorse, tog i som bara den^^ men det var riktigt kul! Lite dåliga sovvanor har jag kommit i igen, och det lär inte bättras i helgen.

Bra dag tycker jag, lite flamsigt hahaha. Hemma har jag ätit hur mycket som helst, det blev pizza till middag och till det drack jag cola..+ lite choklad för att muntra upp mig själv, choklad hjälper mot allt:) och B2, ikväll har jag brytit mot alla överenskommelser vi ´hade;)

kollade på kärlek på menyn ikväll, filmen är galet bra. jag vill ha hennes liv!
Nää jag orkar inte skriva mer, ska gå och lägga mig tror jag. puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

har du filmen?
puss

2008-01-25 @ 13:56:41
URL: http://jeeenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0